Ny vecka.

Jahapp då var det en ny vecka då...
Idag har jag vart på kurs.
Det är kurs för sommarvikarier innom handikap och äldreomsorgen.
Ska även var där imorgon och på onsdag.

På onsdag åker jag ner till Vindeln okså för att sedan åka vidare på torsdag ner till Umeå över dagen.
Lillebror tar studenten på Torsdag!

Lilleman han är hos sin mormor sedan i fredags och jag tar igen honom på torsdag.
Saknar min lilla prins men jag vet att hn har det bra där han är.

Tror jag ska gå upp oc lägga mig och vila en stund.
Erik liggen på soffan och snarkar så det knappt går att se på tv.

Sova skulle inte vara helt fel, jag har lite smått ont i höfterna.

Tror det får bli så... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0