Förlora ett barn

Min värsta mardröm är att förlora min familj och mina barn!
Kan aldrig tänka mig känslan av att förlora någon så nära.

Och att dessutom förlora någon snabbt som i en olycka, självmord eller dylikt känns fruktansvärt.
Jag är konstant rädd för att förlora mina.
Men jag njuter ändå av varje stund jag har med dom, om det så är då vi bråkar eller busar eller vad än det är.
Barn är ALDRIG en börda.
Självklart får man tycka och känna att det känns jobbigt.
Så länge man tar vara på alla stunder man har ch försöker göra det bästa av allt.

Jag och Kelvin bråkar väldigt mycket och jag känner ibland att jag bara vill rymma, men i samma sekund som jag känner det känner jag en otrolig kärlek till min pojke och känner att jag aldrig ska lämna honom frivilligt!

Det är många runt om oss som vi vet har förlorat barn och jag kan inte föstå hur dom känner jag kan bara försöka förstå och hoppas att varken dessa människor eller vi, eller någon annan för en delen, behöver känna den känslan.

Njut av era barn och era familjer, även om det känns jobbigt ibland så försök njuta och känn lyckan i nuet ändå!

Kommentarer
Postat av: Hella

Fint skrivet!

2011-07-01 @ 14:16:23
URL: http://lifeofhella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0