Lina

En kompis till mig som bott i Umeå har nu flyttat många många mil bort.
Ända ner till Kunshamn!

Oj oj oj vad jag kommer att sakna henne.
Vi hinner kanske inte träffas så ofta som man vill men nu blir det ju ännu mera sällan.
Tråkigt på et viset men ändå sååååå kul för hennes skull!
Hon har fått jobb där nere.
Vi är glada för dig gumman!!!
Jag hoppas verkligen att hon kommer få allt hon vill och att honkommer att trivas där nere.
Även om det blir mer sällan vi ses så kommer vi fortfarande att ses, vi kommer att komma ner och hälsa på och förhoppningsvis även tvärt om!

Lycka till världens bästa Lina!!!

Många stora varma kramar från oss här uppe i Lappland =P ;)

Besök gärna hennes blogg där hon berättar om sitt nya liv och resan på vägen =)

Lina

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj, vilket fint skrivet inlägg! Nu blir jag lite tårögd här...! Vi kommer ses så ofta det är möjligt (jag kommer ju uppåt och hälsar på såklart!) och som tur är finns ju telefon och dator :).

Tusen kramar till dig och hela familjen!

2011-01-10 @ 18:19:11
Postat av: Ewa

Många kramar till dig också gumman! Massor med kärlek till dig!

2011-01-10 @ 19:14:15
URL: http://kelvink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0