Tillbaka

Nu är vi tillbaka från Umeå.
Eller vi kom ju hem igår kväll redan.
Har vart hos farbror som fyllde 60 igår.
Kul att träffa alla kusiner osv.
Sedan innan det så var jag förbi hos pappa och kollade en massa bilder från hans Indien resa.
Jag fick lite presentr av honom också.
Fick två schalar av honom,super fin var dom.
Glas armband, en super fin marmor ask och sedan fick Kelvin en tröja.
Ska fota det sedan så ni får se.
(Om jag kommer ihåg det vill säga =P )

Helgen i Umeå för övrigt:

Vi bodde ju hos min storasyster Jessica och hennes sambo Johan och hunden Elva.
Har fått massor med god mat och trevligt sällskap.
Har vart ute på promenad och kollat deras bostadsområde och kollat på Tomtehuset =)

Kelvin har fått bada

Med Elva =) Hahhaha

Jessica hade Kelvin medans jag var på Polefiten som var så jävla underbart kul!!!
Detta blir nått att göra fler gånger.
Många fler gånger!!!
Och så grym tjej hon är Zaida Wiss su grymt duktig på det hon gör att man står ju bara och gapar som en fågel unge .
Och vilken presonlighet.
Hon är så snäll och gullig.
Super duktig på att lära ut också!
Är så imponerad.
tror jag har fått en ny stor idol =)
(förutom syrran så klart då ;) =P hhaha)


Kelvin gillade också Pole:

(kolla in klippet som är lånat från syrran =) )

http://videofy.me/v/167030

Ja en bra helg har det vart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0