Överraskning

Gårdagen gick ganska segt.
Tvättade lite, vart super yr och kände mig hel konstig s jag fick läggamig och vila en stund.
Sedan åkte jag för att hämta Kelvin på dagis.

Väl hemma så passade vi på att vara ute i det härliga vädret oc lekte.
Sedan kom Erik strax efter oss.
Han hade köpt nytt batteri till bilen.
Sedan säger han åt mig att packa ur baksätet.

Jag trodde han vart och handlat mat men när jag öppnar så ser jag ett stort papp paket.
Han har vart och köpt en byrå på jysk åt mig!!!
Eller den är till Kelvins rum men ändå!

En sån här är det han köpt:



Vart jätte bra i Kelvins rum!
Har dock inte bestämt mig om möbleringen är riktigt rätt ännu men vart mer öppet och känna mycket större i hans lilla lilla rum =)

Är så glad över överraskningen.
Erik hjälpte mig även att montera ihop den, trots att jag tror att han hällst ville vara ute i garaget och skruva i tävlingsskotern.
Men ändå så hjälpte han mig.
Är verkligen super tacksam!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åhååå ibland kan dom verkligen överraska dom där gubbarna! Fast iofs så är Andreas mer romantisk än jag är så han överraskar mig mer än jag överraskar honom!

2011-02-01 @ 16:29:31
URL: http://helenahardcore.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag sa ju att den där skulle bli super i Kelvins rum:)

2011-02-01 @ 21:29:09
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0