Oj oj...

Oj oj, idag har jag välldigt lätt att reta upp mig!
Inte alls bra.
Kankse blir bättre nu när jag fått i mig lite mat.
Har sån tur att Erik ska handla idag så jag slipper det ännu en gång =)
Tur han är så snäll min karl!

Kelvin han har suttit och tittat på Chuggington en stund och nu är han ute och leker, eller jus för tillfället är han inne och dricker lite, annars skulle jag nog inte sitta här =P

Själv har jag dammsgat (där av TV tittandet för Kelvin) och plockat ur sängen och även dammsugat ur sängen.
Ha käkat lunch, som inte alls var specielt god men men och strax när Kelvin kommer in så ska jag renbädda och sedan lägga isäng lilleman en stund =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0