Han försvann!!!

Kelvin ville vara ute efter vi vart på dagis oh haft utväcklingssamtal och det fick han.
Han brukar få vara ute själv och så springer jag runt HELA TIDEN i fönstren och håller koll på honom.
Så han var ute och lekte som ha brukar och medans jag tog av mig ytterkläderna försvann han bara.
Fanns inga hundar (som alltid är ute med honom) Alla var bara borta.
Jag kutar ut och precs när jag börjar ropa så kommer gramse från skogen, han springer runt mina ben och sedan kutar han upp mot skogen och vrålar.
Precis som ha vill visa mig nått.
Jag springer fram till han och frågar honom vart Kelvn är?
Han kutar vidare upp mot skogen men håller sig typ någon meter framför mig hela tiden.
Han vrålar på precis som han vill att jag ska skynda mig.
Vi kutar typ 1km eller vad fan det nu kan vara efter skoterspåret och där uppe vid skolans grillkåta var Kelvin.
Kan lova att jag vart rädd!!
Kevin grinade då jag hittade honom.
Jag grinade också.
Då säger min lilla älskling " Jag skulle bara bajsa mamma".
Han vill alltid gömma sig eller gå iväg då han ska bajsa (i blöjan alltså).
Mammas lilleman!
Han svarade inte då jag ropade heller så han vr nog ganska rädd.
Sedan vi kommit in så grinade han och kramade om mig och sa "Jag hittade inte hem till mitt hus mamma".

Nu ligger han och sover i soffan.
Stackars liten.

Har så svårt att andas fortfarande trots att det är en stund sedan nu.
Har blivit tvungen att ta astma medecinen.
Ja jag har alltid med hundarna när han är ute sj.
Dom visar ganska bra vart han är men har alldrig vart med om att Gramse visat så tydigt någon gång.
Han måste ju redan innan jag börjat ropa efter Kelvin tyckt att pojken gått för långt hemifrån oc bestämt sig för att hämta mig.
Är otroligt stolt över min Gramse just nu.
Och Baloo som hela tiden höll sig runt Kelvin.

Nu ska vi laga mat och ta och lugna ner oss lite =)

Många tankar han springa genom huvudet.

Kommentarer
Postat av: Elin

oj vilken hemsk upplevelse. Vilken tur att den slutade lyckligt och att du har en sådan toppenhund :D Nu får ni mysa ner i soffan och rå om varandra riktigt mycket.

Postat av: Hanna

Fy så hemskt! Jag förstår att du fick panik! Tur att allt gick bra iaf! Kram

2011-02-02 @ 18:23:09
Postat av: Lina

Uch så obehagligt! Tur att det slutade väl! Många kramar

2011-02-02 @ 18:35:56
Postat av: alexandra

huvva vad orolig du måste varit! ALbin och Alice brukar också leka själv ute i stugan. Då brukar vi sitta på soffan i köket och kika men dom kan ju vara snabba dom också!

men otroligt bra att du kan lita på dina hundar! enormt stort!

2011-02-02 @ 20:12:44
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Helena

Men huuuuuu! Tur det inte va något hemskt som hänt! Tur hundarna är bra djur! :D Krama Kelvin!

2011-02-02 @ 21:19:12
URL: http://helenahardcore.blogg.se/
Postat av: Pauline

fy fasiken vad jobbigt.Tur att du hittade honom och att Gramse var en sån hjälte. Även lilla skrutten. Han är en toppenhund gramsbams. Ja vad skulle man ha gjort om Kelvin försvann ,vad hade det vart för liv då egentligen. Lilla sötungen.

2011-02-03 @ 10:52:53
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0