En glad skrutt!

Oj vilken glad skrutt det var ja hämtade hem idag från dagis!
Han sprang mor mig och kramade mig och ropade "MIN mamma" slängde sina goa armar runt mig oh gav mig en härlig kram.
Ibland är det inte dumt att vara mamma ;)

I övrigt så har enna dagen vart såååå lång och det känns som den kommer fortsätta vara lång då jag inte kan komma på nått att göra.

Ingen aning om vad vi ska hitta på.
Hatar verkligen sånna dagar då man intevet vad man ska göra.
Verkar som det är många som fått bebisar runt om oss också så man har ju bra förre att hälsa på och dom som inte fått bebis, dom är sjuka eller så är dom borta.
Lite tråkigt, INTE att dom som fått barn har ått, det är inte på något sätt tråkigt men dom vill jag ju inte åka oh hälsa på förns det lugnat ner sig lite fö dom och dom känner att dom börjar få någon sorts rutin och hunnit landa i de hela själv först.
Tycker at det är viktigt att dom som nyss fått barn får tid att landa i sitt nya liv innan verkligen ALLA hoppas på dom!

Är såååå glad för alla som fått för den delen!
GRATTIS till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0