Vilken helg!

Oj vilken helg vi har haft.
Fredagen små pysslade vi här hemma, rensade ut ur tvättstugan och fixade oc trixade.
Jag fick dock (trots massa hjälp) så ont och sånna extrema sammandragningar at jag vart tvungen att sätta mig neroch försöka komma ihåg att andas.
Snacka om en rejäl påminnelse om vad som komma skall.
HUGA!

Sedan lördagen hade vi "hyrt" in lite extra hjälp av Lillebror, Joel och Nina som hjälpte oss att lasta in den sista veden i källaren.
Vart toppen att ha ett ved förråd där nere också.
Jag försökte hjälpa till att staplalite i en egen liten stapel men gick inte så bra då man måste t värktablettr för att kunna överhuvudet taget göra nått...

Sedan bjöd vi på Plankstek till middag.
Första gången jag gjort det och jag tycker det vart helt ok.
Gott var det iaf.

Vi hade mysigt oc såg lite tv och sedan spelade vi lite kort.
Mycket mysigt.

På söndagen så "hjälpte" jag Erik att städa uroch rensa i skrot rummet i källaren.
Jag stog och tittade på vad han kastade så han inte skulle spara allt för mycke grejer =P hahaha
Team work. =P

Känns som mycket har blivit gjort i helge men jag kaske inte har bidragit med så mycket men har iaf försökt göra det lilla jag kan utan att bli liggandes i smärtor!

Tack alla som gjort denna helg så unerbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0