regn och tidsfördriv....

Idag är det regn här.
Vet inte om jag tycker att det är så jobbigt just idag med regn.

Dock så känner jag att dessa två sista månader kommer gå extremt långsamt om jag inte hittar nått bra tidsfördriv.
Har ju provt vara ute och plocka bär i skogen bakom huset med Nina och Kelvin men det gick sådär.
Dels fanns det typ inga bär och sedan så fick jag så ont så det vart en väldans kort tur.

Jag vet inte riktigt vad man ska hitta på, det är väll bara at fösöka planera in att träffa så mycke vänner som möjligt nu sista tiden.
Kanske skulle ha åkt ner till Umeå nått också.
Passa på att träffa lite nära och kära och kanske hinna träffa lite kompisar dä nere också...

Försöker läsa böcker också men det går segt...

Nu ska jag iaf ta och åka in till stan och träffa en kompis och sitta och surra en stund.
Sedan blir det att hämta några virkade converse tussor =) Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0