Pjuuhhh!

Trodde att vår dator krachade igår.
Den bara dog och gick inte att starta. Men idag efter fjärde försöket med att bryta strömmen gick den igång.
Så idag har jag sparat alla bilder oh viktiga filer på CD skivor så ja slipper förlora allt igen för typ hundraåttielfte gången...

Sedan har jag inte gjort så mycket mest bara legat i soffan och gjort upp eld mm.
Sedan kom Nina och höll mig sällskap en stund på eftermiddagen också.
Mycket uppskattat.

Sedan efter middagen har jag rensat på toan uppe.
Satt på golvet och gick igenom allt som fanns där.
Fyllde en ica kasse med skit.

Känns skönt att få rensa och går igenom en massa och slippa ha så mycke rat överallt.
Blir ju galen.
Fanns bara ett problem med att sitta på golvet och ha ont.
INTE lätt att ta sig upp därifrån.
Men efter mycket om och men så gick det!

Har börjat avmaska djuren idag ocs då Baloo visades ha mask igår kväll.
Huga så äckligt med krälande spagetti.
Not nice.
Men Erik har köpt avmaskning.
Dock köpte han en tre dagars kur istället för vanliga för att han hörde lite galet, men det spelar ingen roll.
Huvudsaken är att det är avmsakning och att jag kan ge till både hundarna och katten.

Så första omgången är gedd idag och alla var duktiga utom Baloo.
Haaha, han plockade ur tabletterna ur köttbullarna och åt bara upp köttbullarna.
=P men det gick tillslut.

Nej nu blir det nog sängen och läsa någon bok.
Nina hade ju med sig en som jag lånade och sedan hittade jag två i min egen källare som jag får pröva läsa...
Annars kollar jag väll i stan imorgn om det finns några bra böcker kanske...
Dom måste vara spännane och händelserika helatiden, från början till slut, annars tappar jag snabbt intresset.
OCH, dom får inte vara för tjocka heller.
Med min dyseleci är det inte så lätt att läsa alla böcker.
Dock lättare ibland att läsa dom på Engelska.
Tycker Engelskan är ett mycket mer logiskt språk.

Jjaja.

God natt alla mina vänner.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0