Fy vad hjärtat verker. Satt och läste en b...

Fy vad hjärtat verker. Satt och läste en blogg, tjejen som skriver har vart tillsammans med en av våra fina fina vänner som tyvärr gick bort i en bilolycka den 19oktober. Den dagen är för evigt fast bränd i mitt huvud. Kommer aldrig glömma då vi kom till olycksplatsen och såg alla blåljus. Jag ringde Erik direkt och sa, utan att egentligen veta, Det har hänt en olycka och jag känner i hela kroppen att det är någon vi känner som är i olyckan. Kelvin var med mig i bilen och var väldigt orolig. Det kändes i hela kroppen. Den kvällen är en av de kvällar som aldrig kommer försvinna från mitt minne. Världens finaste Johan vi saknar dig! Vi ska ju som sagt få en till liten i oktober. Min största rädsla (förutom att nått händer barnet) är att jag ska få på Johans döds dag. Vet inte varför men den tanken skrämmer mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0