Vår städ i kläderna

Idag har jag vikt en massa tvätt och tvättat ännu mer.
Sedan har jag även rensat bland alla vinterkläder.
Har burit ner alla vinterkläder till källaren och rensat ut det som lilleman inte kommer kunna ha nästa vinter och sedan bytt ut kläderna mot vår kläder.
Nu känns det lite luftigare bland kläderna.
Skönt att slippa alla tunga, stora och klumpiga vinterkläder.

Jag har även hunnit vara in till stan för att fixa lite mys till ikväll.
Köpte även tändvätska för vi ska GRILLA ikväll!
MUMS! Längta redan till middagen.
Grabbarna dom är och skruvar i bilen.

Lillen han har vart oc kört fyrhjuling idag och nu sittr vioch myser i soffan han och jag med lite Lördagsgodis.
För idag är det LÖRDAG då får man mysa så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0