Tunika/klänning

Jag vill ha en klänning/Tunika som har en bred mudd nertill och hänger pösigt över magen.
Jag har haft flera sånna men då har jag sålt iväg de flesta, vilket man kan ångra lite nu... Men men.

Jag behöver verkligen ha någon sådan klänning för at ha i sommar men hällst vill jag ha vit, men hittar jag någon som finns i min storlek i någon annan färg så dör ja väll inte av det heller.
Men de flesta jag hittat på sidan där jag tycker det finns super mycket fina har Onesice på allt och det vet jag inte om jag vågar köpa...
Kan vara svårt att veta att det passar...

Tycker det är super svårt!
Vill ju inte ha armar på dom hellr utan vill ha en snygg, härlig sommarklänning medmudd nertill och pösigt hängande över magen.

Sidan jag hittat som jag gillar massor heter : www.modehus.nu

Kommentarer
Postat av: alexandra

fast passar dom inte så kan du väl skicka tillbaks? eller är det på tradera du hittat?

2011-04-19 @ 12:36:26
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0