Nått fel med kommentarerna...

Satt nu och kikade igenom komentarerna oc det visade sig att det finns e massa kommentarer som jag alldrig fått läsa...
Dom har alldrig visat sig tidigare.
Så om ni tror att era komentarer inte blivit godkända så har dom det nu men grejen är den att bloggen har alldrig sagt ller visat att det fanns några kommentarer.
Knepigt, hittade ju en massa skojiga komentarer som jag alldrig sett.

jobbigt!

Nu ska jag föröska gräva lite mera i blogge och se hädanefter så att det inte blir så mer...
Kul att systrarna och systers sambo och resterande släktingar läser bloggen, kul med alla kompisar också.
Skriver ju i första hand för deras skull, för att de ska kunna följa med på avstånd, då vibor n bit från varandra.

Saknar min familj sååå mycket.
Saknar min kära svärmor och svärfar ockå med familj.
Jag har ju fått de bästa svärföräldrrna man kan få, Eriks syskon är också mycket bra allihopa =)


Kommentarer
Postat av: Pauline

haha såg den skumma personens kommentar. Alltså såna kan ju inte vara friska i huvet! har de inget liv än att försöka tracka på andra! När de dessutom inte vet ett skit om dit liv eller situationen för fem öre. Dessutom om de ger ut sådana kommentarer ska de väl för faen skriva ut sitt namn. fega jävlar! känner att jag blir upprörd. :)

2010-09-16 @ 23:49:08
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jo Jag är helkär i den översta tapeten! har ett tapetprov här hemma och den är superfin. syns inte riktigt hela motivet på den första bilden är nån fågel och så med också. har beställt efter tapetprover på de andra två tapeterna med, så får se vilken som blir bäst. Håller med dej om att den sista är mest -inte bli less på tapet. Det är ju ett pysselrum så egentligen gör det ju inte så mycket att det är lite pjollrigt, är ju bara charmigt. får se vad det blir men jag är kär i den översta. den sista är Jättefin den med. haha ja det lär inte bli lätt med min beslutsågren.

2010-09-17 @ 00:05:10
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Helena

Hm ibland går det faktiskt inte att kommentera har jag märkt. Något är fel. Sen kan du klicka i någonstans att om du får en kommentar så får du ett mail om det!



Folk är ena idioter! Om ip nr står så kan du kolla upp vem det är på något sett. Men jag vet inte hur! Googla!

2010-09-17 @ 10:08:46
URL: http://helenahardcore.blogg.se/
Postat av: Syster yster J

Vi saknar di meeeeeed!!!

Kom och Pola med mej snart nån gång då!!!



Pussis

2010-09-17 @ 14:21:41
Postat av: Anonym

jo visst tar jag hand om de mina, samhället behöver inte hjälpa mig när jag är ledig från jobbet, bra värderingar får man hemifrån, vi umgås tillsammans och utvecklas. Trotsig är alla även vuxna men barn få inte säga i från då är dom "jobbiga". Moget att kalla folk för idioter och fula ord, de är ett fint sätta att visa vilken typ av människa man är och sånt språk ärver barn. Du är väldigt duktig på att inreda och göra om hemma är du utbildad till de.

2010-09-21 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0