Inga fler olyckor nu tack!

Idag har vi vart på stan en sväng.
Hittade ett par ganska rfäna strumpbyxor som jag ska ha på mig imorgon då vi ska till Ö-vik på Ladys Night 4tjejer.
Kan försöka fota och lägga upp en bild sedan.
Sedan hittade jag inte så mycket mer idag.

Kelvin har vart super duktig idag på stan.
Sedan efter vi vart i centrum så var vi på dollar.
Ha var snäll där inne också mn när vi skulle ut därifrån så sprang han iväg från mig och ut på parkeringen så en bil
höll på att back över honom.
Tur att det var en ung kille som sprang dit och tod Kelvin innan nått hann hända.
Snacka om att jag skrek när jag såg vad som höll på att hända.
Nu gick det ju bra iaf men det får inte hända igen!

Nu sa vi snart börja med maten.
Hoppas att Erik är hemma snart, saknar min man!

Kommentarer
Postat av: Elin

De är så snabba i den där åldern, inte lätt att hänga med dem. Tur att det gick bra. Hoppas du får en fin helg :)

Postat av: alexandra

jag kan förstå hur rädd du blev! vilken tur att allt gick bra!

2010-10-30 @ 21:39:15
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Pauline

fy fariken. Tur att inget hände. Kan bara gissa hur skräckslagen du blev. nä fy. Fick ont i magen då jag läste. LAdys night :) vad roligt, hoppas du får kul.

2010-10-30 @ 22:34:25
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-03 @ 10:30:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0