Känner mig lite konstig.

Jag har fjärilar i magen mst hela tiden just nu.
Vet inte varför men det börjar bli jobbigt nu.

Känner mig sååå kär i Erik hela tiden också.
Längtar hela dagarna tills han kommer hem.

Längtar tills vi ska till Umeå också.
Ska bli såå kul.
Ska sova hos mormor och morfar och bjuda dom på middag =)
Hoppas det lyckas så som jag tänkt det bara ;)
Hahhaha.

På fredag då vi åker ner så sa vi försöka passa på att hälsa på A & A också.
Måste ju kika på underverket deras =)
Myyyss!!!

Sedan på lördag på dagen så ska jag träffa två brudar på stan.
Längtar till det också.
Ska bli kul, så läng sedan jag träffa de dom, allra hällst en av dom =)

Tur jag har M.Ö som ska ta med mig på Ljusparty ikväll så tiden gå lite fortare...

Imrogon blir det att handla och packa och fixa inför helgen ;)
Nice!

Kommentarer
Postat av: alexandra

det är ju kanon att du har fjärilar i magen! :)

2010-11-10 @ 20:10:36
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Elin

Det kommer bli super kul att se dig igen..sist var väll när vi gick ut högstadiet eller så ;)

Postat av: Ewa

Elin: Ja jag tror det var när vi gick ut högstadiet. Det är ju ett tag sedan. =)

2010-11-11 @ 09:02:36
URL: http://kelvink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0