Dålig uppdatering...

Jag vet att det är lite dålig uppdatering på min blogg, men det bara blir så ibland.

Just nu så är mina syskon här, nästan alla iaf.
Therese och Maria är här och Lillebror.
T och M har vart här nu sedan i måndags då pappa körde hit dom.
När pappa kom hit så hade han även med sig storasyster Helena.
Det vart jag glad för kan jag lova!!!
Saknar mina storasystrar välldigt mycket!

Sedan i Tisdags så var vi på badhuset och badade.
Kelvin tyckte både att det var kul och sammtidigt lite läskigt.
I bebis basängen tyckte han bara att det var kul =)

Sedan idag har vi fixat lite i Lillemans rum (bytt gardiner,satt upp nån hylla, bytt till ny matta mm).
Sedan var vi in till stan en sväng då Erik börjat jobba, två av alla syskon behövde nya skor.
Hittade bara till en av de två.

Nu har vi vart och käkat på IBBES i stan.
Träffade världens finaste brud där också =)
Kul att se henne, brukar kunna bli ganska långt mellan gångerna, hon var iaf super fin =)

Nu ska vi ta och varva ner lite och se om Lilleman snart ska gå isäng =)

Sedan blir det nog lite tv spel och sedan Bonde söker fru.
H en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Jess

Om en månad fyller du år!!! Då kommer vi till dej!! :D

Pussis

2010-11-03 @ 19:43:04
URL: http://antligenjess.blogg.se/
Postat av: Elin

Full rulle hela dag ;) Alltid mys att vara med familjen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0