Oj nu var det länge sedan... IGEN!

Jaja, sånt är livet då man jobbar oh inte har trådlöst internet i daton så man kan ta med sig den överallt!

Vi har då firat midsommar iaf.
Vi var i Vindeln i stugen med mamma och familjen, mormor och morfar och Lillebror var där också =)

Mysigt oh kul hade vi.
MYCKET god mat och gott sällkap =)

Jag fotade inte så mycket med min egen kamera, glömde det, fotade mer med mammas kamera=P
Så tokigt det kan bli.
har ju inte ens lagt upp bilder sedan Kelvin fyllde år heller...
ska verkligen försöka ta mig i kragen och gör det snart.

I veckan jobbar jag ganska mycket och när man väl är ledig så försöker man vara med familjen och sedan blir det sängen, men ikväll tror jag det blir en sen film...
Erik jobbar eftermiddag i veckan och det gör även jag imorgon.
SOVMORgoN!!! Weeeee!

Det blir att trixa och fixa imorgon då vi båda jobbar eftermiddag.
Men vi tror vi kommit på en fungerande lösning. =)

Vi får båda försöka kompromissa lite.

Snart bara två veckors jobba kvar för mig, hoppas dock på att få hoppa in extra sedan också =)

Nej nu skajag sätta igång nån film.

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0