Vackert väder och lite tårar..

Idag började dagen med mulet väder och kallt.
Eftersom dagen börjar börjar även solen kliva upp.
Jippi!!!
Vi packade fika väskan och hoppade på skotrarna och åkte mednågra från byn för att kolla
rallyt som är här i Lycksele idag.
Skoter turen var intressant. Hahahaha!!!

Det slutade med att Kelvin skrek i 1,5timmar ca för att han var trött och trodde Papa lämnade honom då han vände för att hjälpa en som kört fast.
Jag och Kelvin åkte hem istället och har haft mys i soffan, nu vilar lilleman och jag har fixat en massa med nya telefonen och tömt gammla osv.

Nu sa jag lägga mig och vila min onda rygg ett tag!

Fick veta nått super kul nyss!
På onsdag kanske ja får super kul besök =) Jippi PIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0