Snart jul

Nu är det snart julafton!
Vet inte om jag längtar eller om jag gruvar mig, men det kommer nog att bli en bra jul.
Hoppas bara på att mitt onda öra ska ha fixat sg lite mer innan dess för som det är nu är det inte alls kul.
Ont och jag hör ju typ ingenting heller.

Var till läkaren ida och kollade upp det.
Det var så att ja hade fått vätska bakom trumhinnan och den har blivit uppsvälld så den håller på att spricka.
Har jätte ont och hör inte mycket på det örat pluss att det "ekar" när folk pratar, blir som rundgång.
Och NEJ det beror inte på att jag är tomm i huvudet denna gång =P

Tur det inte är nått som smitta iaf.

Men nu har jag fått en massa medecin som jag ska ta och så hoppas jag att jag bli bra!

Kommentarer
Postat av: Jess

sv: Granen ska man ju inte klä förrän på julaftonsmorgon!!

2010-12-22 @ 18:38:40
URL: http://antligenjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0