Åskilje

Nu har vi vart i Åskilje hos välrdens bästa Linn md familj.
fick super god middag och barnen har lekt.
Skönt att slippa sitta helt själv med gossen hela kvällen i kylan.
Fy tusan så kallt.
-29 visade tempen i bilen.
Brrrrr!!!

Får se vad morgondagen har att erbjuda, skulle ha vart in till stan och lämnat igen en overall som jag köpt till valpen men den var för stor.
Ska be pappa sy en istället tror jag eller kanske någon annan som är bra på att sy.
Helena kanske ;) ??? hihihi.

Nej nu måste jag t min gnöliga son.

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Helena

Kanske jag kan ja. Måste bara ha mått och tyg och sånt. Hur den ska se ut osv. Kanske är bättre att köpa en? HAHAHAHA!

2010-12-13 @ 21:38:23
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0