Ute dag i vårsolen

Idag har vi vart ute mesta delen av dagen.
Vi började med att sätta ihop vår nya cykelkärra.
Sedan var vi ute och dolade på en stund och sedan tog vi oss en liten cykel tur med nya kärran in till byn.
Sedan hem igen för att packa iordning fika väskan och så tog Erik Lilleman i kärran och cyklade till pulkbacken.
Jag åkte medans in och handlade lite.
Har ju vart borta ett tag så det var ganska tomt i kylskåpet kan jag lova.
Sedan raka vägen hem och till pulkbacken för mig cokså.
Sedan var vi där med sällskap till hon var ca 16.30.
Då började vi på att packa ihop oss och åka hem igen.
Kan lova att nu är jag lite trött.
Skulle igentligen ha börjat måla om lite möbler men tror vi ska bara göra i ordning dom för att måla idag och så tar jag kanske målningen imorgon istället...

Hummm, tycker det lät som en ganska bra idé hoppas bara vädret är lika fint imorgon.

Vad har ni hittat på idag då?

Kommentarer
Postat av: alexandra

hej! jo det blev fint med mattorna! jag köpt en stor lila matta med blommor (på rea)att ha i vardagsrummet och sen köpte jag tre vita små runda att ha framför Tv;n :)



Trivdes Kelvin i cykelkärran? Alice och Albin skrek direkt vi slutade cykla i början när vi hade våran:P

2010-04-11 @ 20:51:55
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: emma

haha gammla :P hm ja kanske de. ingen dum ideè =)

2010-04-11 @ 21:40:55
URL: http://emmadendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0