Mormor och morfar på besök

Igår mådde inte jag speciellt bra, hade ganska hög feber och var hängig som tusan, men jag arbetade som en tok igår....

Fats jag var sjuk så dammsög jag, storstädade toan uppe, städade lite extra i sovrummet, plockade ihop allt skrot ute framför hundgården (den nya), hjälpte Erik med att fixa till vägen och dika...
Och lite annat små fix av alla dess slag.
Var helt död igår kväll, fick överleva på alvedon.

Idag mår jag bättre, känner mig lite halv sliten dock.

Mormor och morfar kom hit idag, dom ska sova här tills på onsdag =)
Ska bli super mysigt.
Dom har bara sovit här en gång tidigare och det var bara en "snabb" natt.

Har fotat hundgården och så lite nu, ska se om datorn vill funka så jag kan lägga upp dom senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0