Helgen.

I helgen har det vart marknad här i Lycksele.
Det var inte speciellt mycket på marknaden i år tycker jag.
Jag hittade dock en "skinn" jacka som är super skön och jag tycker den är super fin.
Sedan hittade jag en sån tröja som är lurvig innuti och som en vanlig hod tröja på utsidan åt Kelvin.
Sedan vart det lite sockar åt både mig och Kelvin.

Lindex har ju öppnat nu också, där hittade jag en väska och leggings.
Det är bara så synd att det har vart så mycket folk på Lindex nu så man har knappt kunnat se nått där.

Jag har även jobbat lördag och söndag.
Det har gått ganska bra att jobba, har vart så trött och haft super ont i höften, så ont att jag knappt kunnat gå!
Jag vet vad felet är så det går nog över snart hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0