Unga mammor

Imorgon är det fredag och detta betyder "Unga mammor".
Det ser jag fram emot.
Brukar vara så trevligt och alltid kul att lära känna nytt folk. ;)
Erik är ledig imorgon men han verkar ska skruva i tävlingsskotern, börjar vara dags att få igång den snart så ;)

Hn ska ha bärgningen i helgen så vi får vell se om det blir mycket bärgningar eller om dte blir lugnt.
Jag hoppas på en hyfsat lugn helg iaf...

Ja hoppas att jag hinner städa imorgon också.
Måste städa upp hela huse ordentligt och fixa i typ all rum känns som det är så rörigt överallt.

Erik är i byn ikväll han, jag har suttit och myst framför tvn en stund men vart uttråkad då det inte ä nått på tv.
Såg på "mammas pojkar" viss tjejer är ju helt störda, dom vill ju bara synas i tv.
Suck... väx upp!!!

Men men, nu ska jag snart gå och lägga mig.
Kelvin gick och lade sig kvat i sju ikväll, han var helt slut på.

Vad ska ni hitta på i helgen då???

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på!

Har PMS. Ska nog pyssla lite med en kompis imorgon!

2009-10-16 @ 12:36:40
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0