Jobb imorgon

Nu har vi bara en valp kvar.
Igår vart Bernard såld och nu kanske vi har en intresserad på sista valpen.
Känns toppen.

Imorgon ska jag jobba mellan 07.00-13.00.
Ska lämna Kelvin 06.30 på dagis.

Ikväll har jag vart till en kompis i stan, var trevligt =)
Vi såg en film "Knowing" med Nicolas Cage.
Den var lite läskig men ett värdelöst slut på den!

Har ganska nyss kommit hem och nu känner jag mig inte alls pigg, känner mig helt slut i huvudet (mer än vanligt ;) ) Ont i huvudet har jag också, mår illa!

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon så.
God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hella

Vad kostade era valpar nu då?

Fan du kanske ska starta en kennel! HAHAHAHA!

2009-10-02 @ 13:18:27
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0