Migrän och trött trött trött..

Ja har jobbat vaken natt, natten till idag, känner mig super sliten.
Har bara sovit tre timmar sedan jag kom hem för att ställa tillbaka dygnet.

Nu har vi vart i byn och firat en som fyller år.
Mycket folk och mycke barn var det men mycket trevligt okså =)

Tyvär har jag så ont i huvudet idag pga sömnbrist.
Har migrän så det känns nästan som jag ska spy... =S

Imorgon blir det eventuellt Åskilje och sedan möte inne i stan..
Hoppas nu mötet imorgon tas seriöst annrs blir jag bara irriterad...

Nej nu ska jag byta om och sedan ska jag vila en stund framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Fästmö Pernilla

Hej! Ikväll gästbloggar min fästman hos mig. Kika gärna in där och ställ frågor till honom.. Ha en brta dag... Kram

2009-11-14 @ 18:18:31
URL: http://wedcor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0