Farsdag....

Idag är det farsdag...
Jag och Kelvin har uppvaktat Erik idag.
Han älskar smörgåstårta så jg harde tänkt köpa det igår åt Erik men var ju slut näsan överallt.
Så det vart en räkbaguet istället som han också gillar =)
Så imorse så gick jag ner och gjorde irdning kaffe, räkbaguetten och lite annat fika och gick upp med till Erik sm låg i sängen.
Jag hade även fixa några små presenter åt honom.
Köpte en väckarklocka som ser ut som bilmätare i instrumenteringen och även nyaste Robert Gustafsson filmen.
Tror ha vart ganska nöjd iaf.
Sedan under dagen har vi ätit vanlig glasstårta också.

Har ni firat farsdag idag?
Hur har ni firat då??

Ha e underbar dag.

OBS!
Vår dator har kraschat så derför har det vart ganska långt mellan gångerna jag vart inne nu.
Lånar Pallan och Peders dator nu igen...
Suck, tur man hr vänner med extradator.
Tack tack"!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vi firade Kristoffer och min morfar igår och min pappa i lördags. Det blir så mkt tårta och kalas på en dag annars!

2009-11-09 @ 19:49:01
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0