Trevlig eftermiddag med Linn

Här på eftermiddagen har Linn vart hit.
Hon hade köpt med sig fika och så käkade vi först lunch.
Teriaci kyckling med ris och sallad.
Mycket gott om jag får säga det själv. =)

Hon for för snart en timma sedan och nu vet jag inte ricktigt vad jag ska hitta på längre.
Imorgon ska jag in till stan.
Då ska jag träffa Maria Ö och sås ka jag in på ett ställe och prata lite om jobb.
Håll tummarna för lite possetiv respons iaf ;)

Kelvin är lite till och från idag.
Ena stunden är han glad nästa är han arg och ledsen.,
Kanske kan bero på sömnbristen vi alla fått.

Hoppas att han kan sova bättre i natt.

Vad har ni hittat på idag då?

Kommentarer
Postat av: Emily

Ja hoppas verkligen ni får sova inatt. Allt blir liksom förstört när man inte får sova. Sover han bra på dagen då?

2009-05-06 @ 16:25:29
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Helena

Jag tycker att Kelvin kan komma till moster snart!

Hoppas du får jobb snart! Du behöver verkligen komma ut och få göra något!

2009-05-06 @ 16:55:36
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0