Stressig dag idag!

Nu har jag äntligen tagit mig hem igen..
Puhhh.
Har vart en hej och hå dag idag.
Först kom Linn hit för vi skulle åka vidare in till stan och hälsa på Jessica och lilla Jill.
Innan det skulle vi hinna fixa en present åt dom som tack för dagen.
Vi var på Chocaboom och hittade en jätte fin Villervalla klänning.
Den fick det bli...

Maria CB och Ida, jag och Linn och Jessica med barn vart dom mammor som kom.
Maria Ö hade jobbat natt så hon förstår man ju att hon kanske ville sova. =)
Adeline är då så duktig och pluggar för fullt så hon kunde inte heller vilket är fullkomligt förståligt.

Det vart som värsta dagiset där, men trevligt var det iaf.

Sedan skyndade vi vidare för jag och Linn skulle väga Lo och Kelvin.
Det var öppen vägning idag på BVC nämligen.
Kelvin väger nu 9530g och är 70,5 lång.
Lilleman som börjar bli stor men han har äntligen planat ut i sin vikt =)

Sedan åkte Linn hem och jag har gjort en del ärenden på stan sedan mötte jag upp Erik på polisstationen där dom hade cykel auktion.
Ingen cykel för oss vart det men för några bekanta vart det ett fynd. =)

Sedan åkte jag och Kelvin hemmåt och Erik är och kollar Lillebrors present och lite andra små grejer och sedan ska han handla.
Jag ska nu ut och vattna min lilla stan rabatt och sedan ska jag börja med maten. =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

tack för idag och tusen tack för klänningen! Jag vet inte om det hann gå fram men jag fullkomligt älskar den! Det var så snällt av er att komma med en present, och helt onödigt, men ack så uppskattat!

2009-05-12 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0