Saknar dom!

Ursch vad jag saknar mina syskon.
Allihopa.
Jag saknar Jessica och Helena mest av allt just nu.
Lillebror kommer imorgon en snabbis, han ska på kurs här men åker hem på torsdag mitt på dagen.
små systrarna Teherese och Maria saknar jag också men dom träffade jag för inte så länge sedan och så kanske dom kommer hit snart och ska sova hen hel helg så =)

önskar offta att jag bode närmare min familj och släkten men mina vänner finns här och så har jag Eriks underbara familj så och med dom känner jag mig också lycklig så =)

Tur man har körkort då iaf så jag tar mig dit jag vill nästan när jag vill...
=)

Puss på er alla min älskade syskon.
Både jag och kelvin älskar er såååå mycket!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du ska veta hur glad jag blir när du skickar små filmsnuttar med Kelvin! Jga började gråta av den som jag fick i fredags (tandborstningen)!

Blev så rörd! :)

2009-05-12 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0