Oj oj oj...

Nu var det länge sedan jag skrev.
Men till mitt försvar så har jag sprungit och jagat Kelvin och försökt få bort all hundskit från gården.
Sedan har jag jobbat stenhårt med att hitta nått att göra ute då det är fint väder.
Är då klar nu med min sten plantering.
Ska fota den någon dag tror det blir fint sedan då det blommar osv. =)

Längtar för övrigt mest till sommaren och även till sista helgen i maj för då ska jag till Umeå.
Ska bo hos storasyster Jessica och sedan ska dom vara barnvakt på kvällen så jag få gå ut med några kompisar!
Ska bli kul, hoppas jag iaf;)

Vad har ni gjort i helgen då?

Själv hade vi grillfest igår här hemma, Emelie och Robert var hit, några från byn och Hanna och Rickard.
Ricktigt kul var det.
Synd bara att jag var så trött.

Idag har Linn och Krille vart hit och hälsat på, mycket trevligt var det =)
Tack för titten.

Tack för igår alla som var hit också =)

Nej nu ska jag och Erik ut och promenera.
Vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0