Massage och barnfri

Igår hade jag en tid för massage klockan 11.30.
Men det visade sig att jag hade räknat fel vecka på Eriks schema så jag trodde han skulle jobba eftermiddag så att han skulle kunna vara hemma och ta han dom Kelvin MEN han jobbade förmiddag så han var på jobbet då jag skulle på massage.

MEN vi hade en räddare i nöden EMELIE! hon ställde upp och var barnvakt!
Det kändes helt underbart!
Väl på massagen vet jag inte om jag tyckte att det var så skönt denna gång.
Jag hade så extrema knutar på vissa ställen så hon fick lov att ta i lite för att få ut dom.
När jag klev upp från massage bänken och drukit mitt vatten och åkt till Emelie så kände jag bara mer och mer hur yr jag vart, allt snurrade och jag började rent av må dåligt!

Hade nog lite som behövde ut ur kroppen efter massagen ;)

Det hade gått bra för Emelie att vara barnvakt trots att han inte hade haft toppen humör.
Hon gjorde då sitt jobb mycket bra! =)

Sedan bestämde vi oss för att gå och käka någonstans.
Det var Knut´n.
När vi satt där kom Erik som nyss slutat också dit.
Vi käkade och Emelie vart tvungen att skynda sig lite för hon skulle och hämta ut jobb schema.
Jag och Erik satt kvar där en stund och käkade, Kelvin käkade han med och försökte få alla som var där att smaka på hans halvtuggade pizzabitar och hårdbröds bitar.
Ingen ville... Konstigt va??!! hahahahaha

Sedan var jag och Erik och kikade om en 18års present till Lillebror.
Vi kom inte på nått!!!!
Jag blir tokig!!!
Vill ge honom nått bra och nått som han kanske VILL ha inte bara nått han MÅSTE ha eller så. =(
Tycker det är skit jobbigt!
Han fyller ju år på fredag!!

Hjälp någon??

Kommentarer
Postat av: Emily

Ge honom en låda folköl och ett tiopack kondomer :-)

Nej seriöst, jag vet inte, jag är sämst på presenter.

2009-05-12 @ 11:25:46
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Helena

Jag vet ju knappt vad han har och inte har hemma hos sig! Jag har aldrig varit där och har typ ingen kontakt med honom!

Värdelösa mig!

2009-05-12 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0