¨Måndag.....

Jaha då var det Måndag igen.
Kelvin är sjuk just nu han.
Han har 39 i feber och är snorig och tjock i halsen.
Han är inte alls nå roligt just nu, man lider verkligen med honom...

Vi har vart in till stan idag, jag har köpt mer Alvedon åt honom och så har jag fixat lite andra små grejer.
Jag har bland annat hjälpt Emelie att hitta massa delar till en present.

Imorgon ska vi byta bil...
Det blir en toyota Cambri tror jag dom heter.
Inte världens vackraste bil men det ska gå billigt och så känner jag att vad som hällst är bättre än vår skit volvo...
Men jag tror det blir bra, hoppas kan man ju göra iaf.

Nu har Kelvin gått och lagt sig, hoppas på mera sömn inatt.
Är ju så synd för Kelvins del när han vaknar så många gånger på en natt, han blir ju hel slut på.

Imorgon ska vi på MAMBA undersökning hos tandläkaren.
Det är en undersökning om mammans överförande av tandflora till barnen typ...
Ja, bra övning för både Kelvin och mig att å till tandläkaren så där, jag är ju så rädd för det så. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du var jättesnäll som hjälpte mig idag =) Hoppas kelvin är friskare imorn!

2009-05-25 @ 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0