Instalerat mig i bilen

Vi var ju och bytte bil med en här i byn igår kväll.
Nu har vi alltså en röd toyota camry.
Den är fräch och fin på insidan, utsidan är vell kanske inte den finaste men det skiter jag i, huvudsaken är att den går billigt och är skön att åka och köra.
Sedan måste ju vagnen och hundarna rymmas, vilket funkar i denna bil =)

Idag har jag satt in bilbarnstolen och satt in Kelvins sparkskydd med Spiderman på. =)
Jag har lagt in alla mina grejer jag vill ha med mig i bilen.
Har även satt fast hundkopplen i hudgallret så man ska kunna öppna bagage luckan utan att någon hund ska kunna tvär sticka... =)
Funkar ricktigt bra =)

Har även satt upp mina Lime doftgranar. Det är grejer det!!!

Kommentarer
Postat av: Pauline

haha Har du redan pimpat bilen =)

Jo doftgranar med lime gör susen, ett riktigt raggaråk;)

2009-05-29 @ 08:51:33
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0