Igen.. =)

Igår var jag in till stan och träffade en gammal kommois som jag inte träffat på länge.
Det vart bara så att vi gled isär och nu igår var vi och fikade tillsammans=)
Var ricktigt kul!
Kan vara skönt att ha någon som vet mera från ens skol tid också =)

Vi bodde på elevhemmet tillsammans och hon gick samma utbildning som mig fast klassen över mig.
Nu ska hon snart bli mamma och det är toppen =)

Sedan igår så städade jag lite snabbt här hemma.
Jag dammsög iaf.
Började tammtorka men han typ bara tv:n =P hahaha.
Jaja, sedan vek jag tvätt och pikade Erik lite så han kom och hjälpte mig att vika lite han också =)
Ducktig ponke. =)

Sedan såg vi tv och gick och lade oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0