Hur vart kvällen??

Går kvällen hade vell kanske inte så mycket goda förutsättningar....

Vi började med att käka grillade ribbs och potatissallad.
Mycket gott var det.
Sedan bytte vi om och gjorde oss i ordning för att åka in till stan och kolla in Majbrasan där.
På väg in till stan ringde jag Pallan och dom mötte upp oss på Gammplatsen där brasan skulle vara.
Vi gick goch lyssnade på dom oerhört vackra sångerna. =S  och sedan gick vi bort till brasan.
Tyvär tycker jag att det var alldeles för mycket folk så man kom alldrig fram till brasan så pass att man såg den.
Kelvin vart fort less så bestämde oss för att packa ihop oss och hitta på nått annat.
Innan vi bestämt oss för vad vi skulle göra så han alla andra också börja dra sig därifrån.

Men till sist kom vi på att vi skulle åka hem till oss och spela spel.
Vi hoppade in i bilen och åkte iväg.
Vi såg först Grannfejden, det handlade om en som hade 7dobberman och en schäfer, tydligen var det en granne som inte gillade att hundarna skällde.
Det var då ett helt sanslöt bråk.
Ett tipps är att gå in på internet och kika på det programet för det var helt jävla otroligt!
Jaja, vissa människor!

Sedan när det var slut la jag isäng Kelvin och hämtade spelet.
Det var barn geni.
Det var ricktigt kul!
Första vändan vann Peder, Pallan tvåa, Lillebror trea och jag förlorade.
Närsta vända Vann jag, Lillebror tvåa, pallan trea och Peder förlorade.
Helt bakåtvänt vart det alltså. =)
Hahaha. lite roligt tycker jag. =)

Jag fick då världens koffeinkick av cocca coolan jag drack och sedan tog jag mig EN cider och vart lite lullig bara av den!
Helt otroligt!
Men så är det vell aknske då man är trött och redan hög på socker och inte heller druckit på länge.
Men kul hade jag!

Hur var er valborg?

Kommentarer
Postat av: Pauline

haha förstår inte hur du kan bli så i gasen av en liten ynka cider =),, ja de är skojsigt. men kul hade du iallafall. du skratta gott. Hihi!

2009-05-02 @ 10:21:35
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0