Hämsk natt

Inatt har Kelvin sovit SKIT dåligt!
Först och främst då jag gick och lade mig sp kunde jag inte somna pga att Erik låg och andades hel konstigt.
Lät preics som om han inte fick luft!
Jätte läskigt var det.
Han snarkade och helt plödsligt lät det som han höl på att kvävas.
Jag fick knuffa i honom för att han skulle andas normalt igen.
Inte alls kul kan jag meddela.
Så efter nästan två timmars vridande och vändande så lyckades jag äntligen somna men han bara sova i tiom inuter.
Sedan vaknade Kelvin och var hysterisk.
Jag sprang dit och försökte få honom att somna.
Det gick nästan att få honom att somna om jag stod och strök honom på kinden.
Men minsta annan rörelse var dte kört.
Jag fick inte ens gå ett steg från hans säng då vart han galen.
Tror han drömt en mardröm och var lite rädd.
Till slut så tog jag med honom till vår säng och prövade där.
Han försökte några gånger att få sätta sig upp å sp men vi höll ner honom på sängen.
Tillslut låg han där och mös med oss ganska länge men vägrade att somna.
Jag passade på att njuta lite av att få mysa =)
Men han låg hela tiden och lät : ö ö ö ö
För att vi skulle svara så han visste att vi också var vakna.
Efter ett tag så sprang jag ner och gjorde välling och lade ner honom i hans säng igen.
Han slukade i sig vällingen och sedan fick han nappen och somnade om igen.
Pust!
Detta tog trygt 2 timmar.
När jag väl kom isäng igen så började Erik (som också vaknat till av Kelvin) om med att låta som han kvävs.
Jaja, tillslut lyckas jag somna om igen och hinner sova någon timma innan Eriks väckar klocka ringer.
Gick ganska snabbt efter det att han klivit upp till dess att jag somnade =)
Sedan väckte Bella upp Kelvin imorse igen då hon fick för sig att hoppa på vår sovrums dörr.
Jaja.
Då var det bara att kliva upp.
Nu har vi klätt oss och plockat bort lite i sovrummet och bäddat sängen så nu ska jag ner och fortsätta plocka lite innan Linn och Lo kommer.
Ser ut som en atom bomb slagit ner hemma hos oss, men golvet är iaf rent =)
Har en hel del tvätt ovikt också, fortafarande.

Kommentarer
Postat av: olban

Usch vad jobbigt! Jag lider med dig! : /

2009-05-06 @ 11:31:01
URL: http://olban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0