En lugn dag

Idag råkade vi sova rätt så länge.
Hela dagen kändes som om den bara försvann.
Vi har då burit stenar till min lilla plantering och så har vi vart och donat lite mera på gården.
Sedan hade Erik massage idag så vi åkte in till stan.
Jag och Kelvin följde med för att passa på att träffa Emelie en stund.

Feter Eriks massage så åkte vi och kikade lite på Jysk och på Expert.
Var även förbi på Granngården för att köpa frön osv.
Hittade ärtskidor och rädisor, resterande frön jag ville ha hade dom inte.
Imrogon blir det nig att städa en hel del.
Är så extremt skitit här hemma just nu.
Inte ett dugg kul kan jag meddela er.

Ska även träffa en gammal kompis som jag inte haft kontakt med på jätte länge.
Ska bli kul.
Hon ska ha barn om tre veckor.
Spännande. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0