Bajs i mängder!

Jag har problem med vad jag ska ha på mig ikväll nu då vi ska fara till Lillebror.
Vet som vanligt alldrig vad jag ska ha... =(

Tycker det är skit jobbigt!!!
Fattar inte varför jag jämt ska ha sånna här problem?!
Jaja...

Medans jag stog och kollade lite i garderoben hör jag hur Kelvin fiser till och sedan stinker det skit!!
Jag går dit och kollar och då han han skitit blöjan full och det har jäst över i tröjan som jag hade tänkt att han skulle ha idag, så nu har jag problem med en boddy åt honom, ville ju ha kortärmat men har inga fler sånna nu, alla är i tvätten. =(
Suck...
Ski skit skit, skit överallt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha! ja det är mysigt med bajs!

Det är såå typiskt! :P

2009-05-15 @ 15:37:29
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0