Arbetsförmedlingen = skit

Idag har jag och Lillebror vart på arbetsförmedlingen.
Jag har nämligen skrivit in mig där nu...
Men vilket skit det är det där med hela arbetsförmedlingen.
Vet inte om jag tycker det verkar så bra ännu men vi får vell se vad som händer och fötter.

Nu är det då gjort iaf.

Kelvin han skita tre gånger på en välldigt kort tid.
Först då vi satt och käkade lunch med Erik på frasses och då bytte jag sedan på honom i bilen, sedan han vi bara komma till Af så behövde han bytas på igen, sedan han jag bara gå in till en tnt där så behövde han bytas på ännu en gång.
Suck suck suck, jaja.
Skiten ska ju ut.
Lillebror fick vara med och vara barnvakt medans jag satt och skrev allt möjligt där på Af.

Nu ska här städas (är det tänkt iaf) och sedan ska vi ut i det fina vädret, eller kankse tvärt om, ut först och städa sedan.
Hummmm, ja hur som hällst så ska det då göras för imorgon kommer Eriks storasyster hit som bor långt uppe i nörra sverige. =)
Ska bli kul, hon har alldrig vart hit tidigare så =)
Inte har hon treffat Kelvin heller sedan han var pytte liten =)
Kul kul kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0