Umeå resa

I Torsdags var jag och Kelvin först på BVC och hade ettårs kontrollen.
Det gick bra ingen feber av sprutan vilket var tur eftersom han haft feber sedan i söndags.
Han har inte alls vart pigg, bara legat och sovit och knappt orkat göra nått, knappt någon mat har han käkat heller.

Men men, nu fick han sin spruta och allt gick vägen.
Efter sprutan så packade jag och Kelvin in oss i Toyotan och åkte ner till Umeå och Norrmjöle där min ena storasyster Jessica köpt hus.
Huset var super fint!
Läget är hur vackert som hällst och jag hade det hur bra som hällst hos dom.

På torsdagen satt vi ute lite och gick runt och kollade på gården.
Sedan käkade vi middag och sedan var det sängen som gällde.

Nästa morgon vaknade Kelvin halv sex, inte uppskattat kan jag lova.
Men men, vi sa hej då åt Jessica och Johan som skulle på jobbet och sedan fick lilleman välling för att se om han kunde somna om igen.
Det gjorde han tack och lov!
Vi sov en stund till och sedan klev vi upp och gjorde oss i ordning för en tur på stan.
Vi åkte in och gick och kikade medans vi väntade på att Jessica skulle sluta jobba.
Hon kom sedan ner på stan och så fortsatte vi gå omkring och kika.
Jag hittade bla, Kelvins bröllopskläder, inga märkvärdiga kläder men ändå fina och något han kan använda även annars.
Jag köpte en Fashion agenst Aids tröja på HM, skit härlig och snygg. (inte ricktigt säker på stavningen men =P)
Hittade mig även en kläning som jag tror jag ska ha på bröllopet, dock svart men man kan ju ha annat änn svart till den för att piffa upp den.
En Jeans jacka hittade jag också.
Ricktigt nöjd är jag =)

Sedan på kvällen skulle jag ut med H, en kille från kursen i Sundsvall.
Jag gjorde mig i ordning och sedan åkte jag in till stan igen.
Det var trevligt till en början, vi satt hemma hos honom och drack lite och sedan promenerade vi in till stan för att möta ihop med lite folk.
Efter det började allt spåra ur som vanligt... =(
H vart inte alls nå kul att umgås med.
Han skulle hela tiden hålla handen, försökte få mig att pussa honom osv.
Jag sa om och om åt honom och han vet ju å väl hur läget är och att jag inte alls är intresserad av honom på det sättet på någe vis!
Ganska respektlöst tycker jag, tror dock det var hans bror som äggade upp honom lite också.
Han bror var en skit hög utan dess like, stöddig, otrevlig och jävligt dryg i allmenhet!
Ja vi gick då in på området där på kajfesten och stod och lyssnade på Bjrön Rosenström ett tag, vi han inte vara där så länge innan det slutade och då började H och hans bror började bråka och tjafsa om mig och en msassa annat.
Då sa jag bara åt dom att jag skulle gå och möta upp Jessica vid apberget på stan.
Jag gick och dom vart kvar där och bråkade.
Blir så less, då man äntligen ska få gå ut och vara barnledig och dessutom gå ut i Umeå så ska det bli så förstört.
Kändes ricktigt tråkigt!
Kvällen slutade med missär som vanligt.
Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0