Tillbaka

Hejsan.
Nu är jag tillbaka.
Bröllopet är nu avklarat och allt gick bara bra.
Jag fotade en hel del så jag ska försöka ladda upp foton någon närkommande dag.
Känns som att det är mycket jag ska hinna med nu då jag jobbar.

Idag har jag jobbat mellan 07.00 - 13.00
Och likadant imorgon.
Har ganska kul på jobbet. =)
Skönt att komma ut iaf och träffa nya människor och får göra nått nytt.

Idag efter jag slutat var jag in på stan en snabbis och kollade om nagel förstärkning på Åhlens.
Hittade men tycker att det var svin dyrt så jag tror jag ska skippa det, får se.
Sedan var jag en snabbis på ICA och sedan hem igen.

Kelvin har typ sovit hela dagen idag.
Han är lite sliten efter helgens bravader.

Nu är det nog inte så långt kvar tills valparna kommer.
Bella vill mest bara ligga och sova hela tiden.
Direkt hon ätit (det lilla hon nu äter eftersom hon smått matvägrar just nu) eller vart ute så springer hon direkt upp och lägger sig i sängen.
HOn är tjock och pustar och stönar mycket och har en massa kepiga ljud för sig lite då och då.

Nu ska jag snart gå ner en sväng och se lite på tv.
Hoppas det är nått bra ikväll.

Kommentarer
Postat av: alexandra

åh vad kul med bröllop! Det är en verklig glädjespridande tillställning:D

2009-06-15 @ 22:07:40
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0