Sjuk + inskolning... hummmm

Igår var Kelvin på sin första inskolningsdag på dagis här i Umgransele.
Det gick bara bra, han tyckte det var spännande.
Sedan idag har han också vart där, han brydde sig inte speciellt mycket om mig så imorgon så ska han få vara där själv.
Han skrek och vart super arg då vi skulle fara hem så det är ju goda tecken på att han gillar det än så länge =)

Jag är sjuk idag.
Har feber och är super förkyld och hängig, försöker vila så mycket jag bara kan för jag jobbar imorgon eftermiddag.

Det har vart super härligt väder idag, varmt och skänt, men då jag och Kelvin kommit hem från dgis la vi oss och sov en stund och under den tiden verkar det ha regnat och dragit in oväder,
Det är dortfarande varmt men det blåser och är ingen sol just nu.

Igentligen skulle Lina komma hit idag från Umeå men jag meddelade henne i morse att jag var sjuk.
Kändes inte alls kul, jag som sett fram emot att hon skulle komma och så blev ajg sjuk.
Känns inte så kul att ha en massa främande då man inte är pigg, jag blir så osocial då.

Kommentarer
Postat av: Hella

Kyra på sig lillasyster! :D

2009-06-23 @ 20:42:57
URL: http://helenahardcore.blogg.se/
Postat av: Pauline.

lät inge skoj, hoppas du mår bättre idag.

2009-06-24 @ 17:09:41
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0