Planterat iaf

Nu har jag iaf planterat om en blomma till en större kruka och så har jag vart ute och planterat morötter, rädisor och dill.
Har även satt ut mina brudslöjor som har fått växa till sig lite här inne, går se hur det kommer gå för dom där ute, hoppas på att dom klarar sig, var lite svårt att plantera om dom då dom är så sköra och små. Paprikorna får vara inne ett tag till innan dom ska ut på alltanen och få växa sig stora (förhoppningsvis).

Nu ska jag ner och börja kolla över maten. Har iaf plockat undan lite till och dammtorkat lite. Dammsuga har jag inte velat göra eftersom Kelvin sov, han brukar inte vakna av att man gör sådant men kan nästan lova att han hade gjort det idag bara för ahn behöver sova. Sedan älskar han dammsugare så det gör ju inget om man väntar så han får vara med lite=)

Nu har Erik slutat och är och handlar sedan när han kommit hem och vi har käkat så ska jag försöka få ut honom på motion.

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0