Forts. av dagen

På eftermiddagen då jag kommit hem så käkade vi grillat med Erik som kört Cross idag.
Efter middagen bytte jag om och så åkte vi lite utanför byn för att ta hand om deras alla djur medans dom är borta.
Dom har:

16 hundar (draghundar)
en massa katter
Höns
massa får med lamm
3hästar
kalvar
kanin

Det tror jag ska vara allt.
Men kul var det.
Jag är ju som utbildad till just detta så. =P
Jag njöt då av allt i princip förutom bajset så klart =P

Nu har jag lagtisäng Kelvin och så ska jag gå ner till Erik en stund Lillebror är ju här också men det är ju som ganska vanligt numera.
Fats tycker det är helt underbart att han är här och vill vara här så mycket =)

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0