Kallt brrrrr...

Idag har det vart kallt här i Lycksele.
Vi har haft runt -11 grader idag.
Kelvin har vart på dagis och jag har vart hemme oh ojat mig över hur ONT jag har efter flunsa sprutan, har knappt kunnat sova...

Vi har vart på adventsfika idag på dagis, mycket trvligt och mysigt var det.
Erik hann också vara med, kul kul kul!!!
Sedan har jag vart duktig oc försökt bära ner lite pellets idag, gick dock inte så bra då Kelvin vill ha lite uppmerksamhet.
Palla och Peder ska komma hit och hjälpa mig, är trots allt drygt två pallar som ska ner.
Jag har även grejat lite "bakom väggen" i sovrummet, håller på att göra det till "kontor".
Börjar liknanått.
Sedan har jag även dammsugat, nu ska jag trax göra mat.
Imorgon är det jobb som gäller.
Ska försöka ta mig föroch läggain lite bilder snart på datorn så jag kan visa lite nya bilder på lilleman och sånt ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja, bilder! :)

2009-12-01 @ 20:38:34
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

ja nya bilder vore kul

2009-12-07 @ 07:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0