Vad har hänt???...

Humm, ja i onsdags var jag in till stan och träffade Alexandra och hennes lilla Alice.
Vi gick på Lilla bagis och fikade tillsammans och sedan gick vi ner till torget så fick barnen leka lite där.
Det var trevligt tycker jag, har ju alldrig träffat henne tidigare så =)

Hoppas det blir fler gånger...

Sedan i Torsdags var Hanna och lilla Loke på dryga två månader förbi.
Det var ricktigt trevligt.
Känns bar att vi hittat tillbaka till varandra igen.
Vi umgicks mycket då vi gick skolan, vi bodde även båda på elevhemmet och sedan bode båda i samma lägenhets hus =)
Konstigt hur dte kan bli iblad men känns bra att det är som det är nu =)

Kelvin har dock lite vsårt att förstå att Loke är så liten och vill gärna hoppa lite på honom och klappa lite väl hårt på honom osv.... inte lätt att vara liten.

Kelvin har börjat vara ganska hårdhänt med alla sina kompisar och små bebisar, tror det beror på att han har en viss kusin som brukar kunna vara ganska hårdhänt med honom.
Han tror vell att det är så man ska göra.
Kämpar då på med att få honom att vara snällare, får se hur det blir nu på dagis.. =)

Imorgon ska vi gå ner på dagis och säga hej och lämna ett blöjpaket och prata lite med dom=)
Blir intressant att se hur han reagerar på dagis nu=)

Annars så skulle jag ha jobbat hela helgen men jobbade bara igår.
Mådde dåligt igår och hade feber men då idag så klev jag upp i natt och ollade febern och då hade jag 38,9 och sedan på morgonen klev jag upp och for på jobbet.
Mådde ricktigt dåligt, när jag kom dit började jag må ricktigt illa och dom skickade hem mig.
Han inte ens ut från jkobbet så var jag tvungen att gå på toa och spy.
Sedan har jag typ sovit hela dagen.
Var upp ett tag där vid tolv och käkade och somnade sedan igen och klev upp där runt sex, nu har jag dock vart vaken ett tag men känner mig ganska sliten.
Har då vart ett ricktigt mys väder idag.
Jag och Erik har nu suttit och spelat Giutar Hero en stund, såååå kul!

Vad har ni gjort idag då?

Kul med alla komentarerna också =)
Tack tack

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj! Jag vill se bilder på hååååret!

Jag ser ut som en idiot för jag är trött.



2009-08-17 @ 10:39:32
URL: http://helenahardcore.blogg.se/
Postat av: alexandra

åh fy! Du får säga till när du är riktigt frisk så att vi får komma och hälsa på:)



sv: Man kan nog säga att jag hade tur i oturen med tankningen! :P

2009-08-17 @ 12:19:04
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0