Lite ledig.

Nu är jag lite ledig igen ett tag, känns ganska bra.
Jag skulle ha slutat jobba för ganska länge sedan men jag har fått jobba extra ganska mycket nu och det käns bra=)
Jag har nu jobbat två helger i rad och jobbar även nästa helg, altså tre helger i rad, men pengar ger det =)

Vad har ni gjort i sommar då?

Jag och Erik har bestämt att då vi firar 4år tillsammans så ska vi åka själva upp till Tärna, Kelvin ska få vara hos mormor, och så ska vi fara ut och gå drottning leden mellan Tärna och Hemavan.
Det ska bli så mysigt, det är ju bara en dags tur men alldeles perfekt för oss.
Ta med fika väskan och bara få vara för oss själva.
Underbart, jag längtar!
Det ska bli helgen den 4, 5, 6 September.
Vi firar igentligen 4år den 1:a september men då är det jobb dag så då funkar det ju inte ricktigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp! Jag har nästan glömt bort dig! Eller nä. Men jag har varit mycket upptagen med Andreas.



:D Kär som en tok alltså!



Firar ni 4 år? Fi faaan va länge! :D Jag vill gifta mig med Andreas han är den bästa jag någonsin träffat!

Borde väl försöka ta mig upp snart! (Eh skäms lite för att jag inte varit hos er på hundra år!)

PUSSAR I MASSOR!

2009-08-10 @ 21:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0